Het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Avontuur - WaarBenJij.nu Het verblijf op Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Avontuur - WaarBenJij.nu

Het verblijf op Kreta

Door: Nynke Habes, Bobbi Duringhof

Blijf op de hoogte en volg Theseus

13 Februari 2019 | Griekenland, Kreta

Land in zicht jajajajajaja er was eindelijk land in zicht. Ik en de kinderen maakte een vreugdedansje. Nog wel met hun tape op hun mond dus ik wist niet zeker of ze blij waren. We kwamen aan in de haven en er stonden 3 mensen op me (ons excuseer mij) te wachten. 2 lelijke oudjes met een doffe kroon op hun hoofd, moeten ze altijd zo overdreven doen, en een heel mooi jong meisje. Mijn vader had me verteld dat ze Ariadne heette. Wat een naam!!! Maar ze is vast zo'n slap stom meisje. Blehh! We werden naar een donkere koude kamer gebracht. Ja, ik hoor je denken een donker koude kamer voor zo'n geweldig iemand als ik verschrikkelijk! Maar ja het is geen vakantie zoals die stomme oude koning zei. Toen hoorde ik opeens pssstt psst, er zal wel weer een kind in hun broek hebben geplast dacht ik. Toen hoorde ik psst Theseus, ik keek om en zag daar de beeldschone Ariadne staan, ze wenkte me en zei: als jij nou met mijn trouwt als je die draak heb verslagen zeg ik hoe je weer uit het doolhof moet komen. Ja jezus dat ik trouwen moet, hmmmm daar moet ik even over nadenken. Een knap toch wel stoer meisje wil met mij trouwen, Okee zei ik. Toen vertelde ze me het plan….
De volgende ochtend liepen ik en de kinderen naar het doolhof. de kinderen beefde helemaal. Ik dacht bij mezelf waarom? Het is helemaal niet koud! Toen we eenmaal in het doolhof zaten zei ik: ‘blijven jullie hier dan ga ik het monster opzoeken om hem te verslaan’. ‘Maar hoe vindt je dan de uitgang weer terug?’ zeiden ze. ‘Met een draad die jullie vast gaan houden en dan doe ik het in mijn buiktasje en als ik dan de draak heb verslagen volg ik het draad weer terug.’ Zo gezegd zo gedaan ik zocht de draak ,versloeg hem met mijn ogen dicht want Jezus wat is dat beest lelijk, en liep weer terug naar de uitgang. Ik werd met gejuich ontvangen en we renden naar de zeilboot waar Ariadne al stond te wachten...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hoi, ik ben Theseus. Ik ben erg sterk, en ik hou van reizen. Je kent mij waarschijnlijk van het verhaal met de Minotaurus, maar ik heb ook heel veel andere dieren dood gemaakt.

Actief sinds 21 Jan. 2019
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 1407

Voorgaande reizen:

21 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

21 Januari 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

13 Februari 2019 - 13 Februari 2019

Het verblijf op Kreta

13 Februari 2019 - 13 Februari 2019

De zeereis reichting Athene

13 Februari 2019 - 13 Februari 2019

Thuiskomst in Athene

11 Februari 2019 - 11 Februari 2019

De zeereis richting Kreta

11 Februari 2019 - 11 Februari 2019

De zeereis richting Kreta

11 Februari 2019 - 11 Februari 2019

Het verblijf in Athene

11 Februari 2019 - 11 Februari 2019

Het verblijf op Naxos

24 Januari 2019 - 24 Januari 2019

Verblijf in Athene

Landen bezocht: